葵香の勝手 宮小説の世界

yahooブログ「Today is the another day」からこちらに移行しました。

なんか切ない・・・

クジュンピョのバースデーパーティの時に彼女が歌った歌。

I know nothing else but love


Ep 15 -[Engsub Jan Di's Song - I know nothing else but love - Boys Over Flower]



The moment you stood next to me

I liked the way your eyes looked (at me)


Thought I cryed yesterday, today because of you

My tomorrow will be happy.

Neither his face nor his style

I just needed his tender love

To forget all the time that his passed

I can no longer do anything without you

Cause I know nothing else but love


あなたが横に立った瞬間

私を見つめるあなたの瞳を好きになったの

昨日私は泣いたけど、今日はあなたのために泣くの

明日はきっと幸せになってる

顔形ではなく、私はただあなたの穏やかな愛が必要だったの

過去をすべて忘れるの

じゃないとあなたなしで何もできなくなる

愛しかわからないから


*********************

英語の訳を使っただけなので、確か誰かのブログさんの所に正式なものがあったはずです。
皆様、お探し下さい!!